Hvilke løsninger leverer Capitech?
Capitech er markedsledende innenfor vårt fagområdet og leverer solide løsninger med høy fleksibilitet som kan møte nærmest alle bransjespesifikke behov.
Tidsregistrering
Capitech Tidsregistrering / Timeregistrering er en løsning for ressursstyring der du automatisk får beregnet timekonto, tillegg, overtid, ferie, fravær, fleksitid, akkord, med mer. Med utgangspunkt i bedriftens avtaleverk og overenskomster produseres lønnsgrunnlag, timelister, fakturagrunnlag, prosjektforbruk med videre automatisk.
For dine ansatte blir hverdagen enkel ved at de alltid har oversikten og selv kan produsere timelisten kontinuerlig. Ledere og ansatte kan utføre oppgaver og få oversikt ved behov på mobil, nettbrett eller PC. Alt foregår elektronisk. Gjennom gode oversikter, rapporter og integrasjoner får du oversikt, kontroll og godt grunnlag for riktige beslutninger knyttet til driften.
Bemanningsplanlegging
Med Bemanningsplanlegging fra Capitech får du et ressursstyringsverktøy som bidrar til at dine ledere alltid har riktig bemanning og faglige ressurser i dine bemanningslister eller skiftplaner. Du kan gi dine ansatte tilgang til å legge inn ønsker og finne ledige vakter eller skift raskt og enkelt.
Bemanningsplanleggeren bidrar til at du alltid ser hvem av dine medarbeidere, vikarer eller innleide som skal være på jobb. Ved sykdom, ferie, fravær eller behov for ekstra personell, identifiseres behovet. Dine ansatte kan melde seg som aktuelle når det er behov for ekstra ressurser.
Bemanningsplanleggeren håndterer både skiftplaner, arbeidsplaner, turnus med videre. Du får støtte både på lover, regler og lokale avtaler som støtter dine ledere i arbeidet med planlegging og oppfølging av ressursbehovet i det daglige.
Tilleggsfunksjonalitet
-
Integrasjoner
Vi har per i dag over 60 ulike integrasjoner mot andre systemer, blant annet lønn-, fag-, ordre- og fraværssystem. Vår jobb er å gi deg en god arbeidsflyt slik at du ikke bruker unødvendig mye tid på rutiner.
Les mer om integrasjoner
-
Rapporter
Vi leverer standardrapporter og rapporter tilpasset behov og bruker. Om ønskelig kan det også etableres automatisert rapportering ut fra tidspunkt og dato, hendelse eller andre forhold.
Les mer om rapporter
-
Web portal
Dine ansatte kan selv enkelt utføre oppgaver, hente informasjon eller kommunisere rundt timer, fravær, ferie med mer gjennom en brukervennlig web portal.
Les mer om web portal
-
Mobile løsninger
Dine ansatte kan registrere timer, kommunisere med leder og raskt få tak i informasjonen de ønsker via nettbrett eller mobil.
Les mer om mobile løsninger
-
Terminaler
Registreringsterminaler gir dine ansatte en enkel og effektiv mulighet til å registrere inn og ut, samt hva de jobber med, på en fastmontert terminal hos dere. Terminalene har en trykkfølsom skjerm og vi leverer ulike versjoner avhengig av hvilket miljø terminalene skal plasseres i.
Les mer om terminaler
-
Personalkostnader
Du får oversikt over faktiske personalkostnader og estimerte kostnader frem i tid basert på timer lagt i plan. Du kan få grafisk fremstilling, rapporter og faktisk og estimert forbruk mot valgte parametre. Og du trenger selvfølgelig ikke vente på neste lønnskjøring.
Les mer om personalkostnader
-
Konsernstøtte
Vi har løsninger for selskaper med konsernstruktur med effektiv samling av datterselskaper.
Les mer om konsernstøtte
-
Sikkerhetssystem
Systemet styrer funksjon og datatilgang pr. juridiske enhet
Les mer om sikkerhetssystem
-
Bruker- og tilgangsstyring
Bruker- og tilgangsstyring er kun tilgjengelig for de brukere som har fått tildelt rettigheter.
Les mer om bruker- og tilgangsstyring
-
Sky-baserte tjenester
Du kan velge om du ønsker å etablere våre løsninger på egne servere eller på sky-baserte løsninger.
Les mer om sky-baserte tjenester
-
Mannskapsliste / personalliste
Redegjør for alle som er på jobb
Les mer om mannskapsliste / personalliste
Hva koster det?
Vi skal være konkuransedyktig på pris sammenlinget med våre konkurrenter som leverer sammenlignbar funksjonalitet. Våre moduler kan tilpasses dine behov med mål om å skape en god og effektiv arbeidsflyt som gir deg synlige resultater. Kostnadene ved å implementere våre løsninger i din organisasjon vil derfor avhenge av et langt utvalg parametere, fra de enkleste installasjoner til de mer komplekse. Dersom du ønsker å vite mer om kostnadene ved å implementere våre løsninger, anbefaler vi derfor å ta kontakt for å få vite mer konkret hva dette vil være for din bedrift.